تطهیر عمیق پوست چهره یکی‌از مهم‌ترین کارداران سلانت و زیبایی آن میباشد
نوشته شده توسط : علی پور


تطهیر عمیق پوست چهره یکی‌از مهم‌ترین کارداران سلانت و زیبایی آن میباشد که به طرز‌ها و با با ابزار متنوعی اغنجام می شود. رخ براش ابزاری کاربردی و آسوده برای پاک سازی عمیق پوست میباشد که درین نوشته‌علمی به کاربرد و مزایای به کار گیری از آن، راهنمای خرید صورت براش و شیوه‌ی استعمال درست از آن پرداخته‌ایم. در‌این نصیب از بیتوته همدم ما باشید.
اهمیت پاک سازی پوست

تطهیر چهره بعنوان حساس ترین ارگان تن که در معرض اشکال آلودگی ها و آب و هوا قرار میگیرد یک ضرورت میباشد که همواره می بایست آیتم اعتنا اشخاص در سنین گوناگون قرار گیرد. تطهیر پوست خانم‌ها به جهت استعمال مداوم از مواد آرایشی بسیار دارای اهمیت میباشد. بعداز استعمال از اسباب آرایشی و کرم های متعدد بعداز مدتی می بایست از روی پوست تمیز شوند تا منافذ پوست اقتدار تنفس پیدا نمایند.

  بهترين مارك كرم پودر

باقی ماندن مواد آرایشی و کرم ها بر پوست فیس در دراز زمان با مسدود شدن منافذ پوست موجب افتادگی، ساخت جوش، آکنه و چین و چروک و پیری زودرس می‌گردد. پاک سازی عمیق پوست با طریق‌های متفاوتی چهره میگیرد که یک کدام از آنها به کارگیری از چهره براش میباشد.

 

صورت براش چه می باشد؟

براش شستشو فیس و یا این که رخ براش تحت عنوان ابزاری دوستداشتنی فی مابین خانم ها در سنین متفاوت برای پاک سازی پوست به کارگیری می‌گردد. لرزش و چرخش این براش‌ها موجب پاک سازی عمیق پوست میگردد. صورت براش‌ها عمدتا ضد آب و قابل شستشو میباشند و می‌قدرت از آنان در خزینه نیز استفاده نمود. بعضی از گونه های چهره براش ها دارنده برس تن میباشند که جایگزین لیف‌های گرمابه نیز میگردند.

 

کاربرد صورت براش

پاک سازی و شستشوی پوست، محافظت و زدودن هر گونه آلودگی از پوست، جداسازی سلول های مرده، تطهیر عمیق برای از میان بردن اشکال روغن و چربی های باقی باقی مانده کهن و نو از پیشانی، سیرتکامل ها و زنخدان شستشوی پایین دیده و پلک از مزایای به کار گیری از صورت براش میباشد. چهره براش با انجام حرکات دورانی موجب ارتقاء خون رسانی به بافت ها و سلول های پوست فیس گردیده و موجب شادابی و برنا سازی پوست میشود.


صورت براش لرزشی

 

مزایای به کار گیری از دستگاه صورت براش

- شستشوی چندین برابر موثرتر ازشستشوی دستی.

- پاک سازی بدون نقص و عمیق پوست

- رهایی از جوش های سرسیاه و زیرپوستی

- ارتقا گردش خون در پوست و در سود شادابی و شفافیت آن.

- جذب بهتر کرم ها و محصول ها نگهداری پوستی

- خودداری از پیری زودرس پوست

- رهایی از جوش های سرسیاه و زیرپوستی و دوری از گشوده شدن منافذ پوست

- لایه برداری پوست به طور سطحی و ملایم

- ماساژ ملایم و خونرسانی.

 

روش‌ی به کار گیری از شوینده ها همدم با دستگاه رخ براش

بهتر میباشد گذشته از به کار گیری از دستگاه آرایش و پیرایش خویش را با دستمال مرطوب تمیز فرمائید، در آغاز فیس خویش را تر فرمائید آنگاه برای از شوینده روزمره مطلوب پوست خویش به مقدار لازم روی فیس خویش بریزید. برای شستشوی هفتگی از اسکراب‌های هفتگی استعمال فرمائید. تنها توجه داشته باشید که از اسکراب هفتگی قدرتمند اصلا روزمره به کار گیری ننمایید زیرا منجر کم آبی بیش تر از حد پوست شما خواهد بود.

 

سپس اززدن شوینده ها به طور، صورت براش خویش را پر‌نور کرده مقداری براش را تر کرده و بمدت یک دقیقه فعالیت شستشو را انجام دهید. دستگاه را به نرمی به صورت دورانی بر روی رخ به تکان در آورید. دوره شستشوی هریک از سیرتکامل ها و بینی 20 ثانیه، پیشانی 10 ثانیه، زنخدان 10 ثانیه می‌باشد. بعد رخ خویش را با اب ترجیحا خنک بشورید.

 





:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: